neljapäev, 12. august 2010

Varsti surnud

Nii, pole blogi vist juba pool aastat täitnud, aga see pole minu süü. Kuna siider otsustas ISE minna klaviatuuri peale ja see ütles üles ja on-screen-keyboardiga polnud just kõige mugavam trükkida. Kuigi ma võiksin selles juba maailma meistri tiitlile kandideerida, aga jah...see selleks, sõrmed veelgi kiiremad ja osavamad (HAAAHAAAHAAA!)
Tegeltr jah, tahtsin kurta, et nüüd taas kooli varsti, aga sellega üpris kentsakas lugu, sest praktika lõpetamata, veel vaja 2 ainet järgi vastata ja veel tahaks koduseid õmblustöid teha, aga jah.... Tavaliselt kui kma ikka midagi alustan siis ma seda lõpule ei vii, that's me, old son of a bitch Timmo. Looming on ka veidi rappa läinud, olen samal maal kus eelomistes sissekannetes, tegelt veidike kaugemal, aga jah, ikkagi maha jäänud oma selle persega. Ehk kunagi hiljem kirjutan kui kaugel täpsemalt olen, aga seekord tahtsin uhkustada et sain klaviatuuri korda.... FUCKING HURAAAA!

okei, lõbusat augusti torme ja kena suve jätku (kõlab justkui minu müügikõne)

Kommentaare ei ole: