teisipäev, 24. jaanuar 2012

Awesome sweater is awesome!


Nii, vahelduseks mõtlesin, et õmbleks endale ka midagi. Kuna mul on haiglane fetish sviitrite ja pulloveride vastu, siis otsustasin ka endale teha. Materjalina kasutasin lycrat. Siidi kraealuseks, mis on väga nahasõbralik ja laseb õhku läbi (ergonoomika ja mugavus koos). Ehk teisisõnu, sobib suvel ja ka talvel. Hoiab soojana, aga laseb samal ajal nahal hingata. Ette tegin nöörvoltidest niiöelda kaunistuse or something...
Alustasin tegemist reedel, tegin seda tund aega ja nõel läks puruks ja laiskus võttis võimust ehk ei jaksanud poodi ka minna. Lõpuks jätkasin seda laupäeva öösel, kus Elise päästis mu hädast välja ja tõi mulle nõela, sel hetkel tegin seda kuskil 30 minutit ja pühapäeval tegin kuskil 10 mintsa ja valmis ta saigi. Ehk kokku 1 tund ja 40 minutit (seal sees olid ka suitsupausid) Ehk vihjena, kellel huvi millegi säärase vastu, siis andke julgelt teada, võin teha (tasus lepime kokku privaatselt...jah see kõlas perversselt, aga ma ei mõelnud nii).
Üldiselt võiksin hämada sellest siin aastaid, aga kuna ma tegin esimest korda endale elus midagi, millega olen rahul ja pole piinlik väljas käia. Olen endale ise eelnevalt teinud mantli, millega nägin välja nagu papagoi. Pintsaku, mis meenutas sdjuardessi jakki...just just mitte stjuuardi vaid sdjuardessi jakki. Asja iroonia on see, et sain selle eest 5 koolis. Samuti tegin veel püksid, millega nägin välja nagu liputaja, kuna lukk polnud kvaliteetne ja see hakkas jukerdama, ning tõi alati teatud piirkonna esile. Kõige toredam oli vist see, kui käisin poes süüa toomas ja mingine valisin asju pool tundi. Läksin vaikselt koju ja siis kodus avastasin...oppppaaa... lukk oli terve aeg lahti olnud. See lukk ei olnud muide väike (hea et pesu kandsin).
Järgmiseks plaanin endale püksid teha, aga eks sellest saate ka lugeda millalgi. Samuti üritan siin kollektsiooni teha ja avastasin, et pean kevadeks valmis saama ka portfoolio, aga see on omaette teema. Alati kuluks abi marjaks ära. Seega otsin inimest, kes oskaks võib-olla mulle nõu anda või juhendada.
Aga järgmise korrani. Seniks nautige pilte minu pusast.

Kommentaare ei ole: