kolmapäev, 4. jaanuar 2012

Uue aasta tervitused lapsed!


Algatuseks soovin siis kõigile ilusat uut aastat ning kiiret pühadekilode põletamist! Kuna nüüd on pühad läbi, siis saab taas aktiivsemalt õmblemisega tegeleda, et anda teada veidi oma tegemistest ja hoida kõiki kursis. Kindlasti enamus mõtleb, et ma olen kuhugi ära kadunud ja enam ei tegele sellise hämaga nagu seda on õmblemine ja mood. You're wrong babies. Still on business.
Nimelt olen viimased postitused koguaeg kelkinud, et olen end käsile võtnud ja alustanud koguaeg millegagi, mis pole muidugi olnud vale, aga seekord ei hõisanud midagi, ennem kui mul midagi reaalselt ka valmis on. Seekord on. Kollektsioon üldpildis peaks tulema üpris graafiline ja back to the basics teemaga. Ehk see millega alustasin - must, valge, hall, karusnahk(paluks mind mitte munade ja punase värviga loopida), klassikaline mood kuid läbi seda siis oma võtme ning seda siis väljendades läbi kangatrüki, voltide, lendleva silueti ja kvaliteetsemalt kui kunagi varem. Sellest on alanud suur projekt ja kindlasti lõppeb see pauguga (mitte nilbelt paluks:D)
Loodetavasti saab see kevadeks valmis ning olen valmis seda esitlema suure uhkusega ning plaan on ka kõik müüki panna. Nii et paluks raha koguda - daddy needs new pair of shoes!!! Aga kõige rõvedam on see kui kiiresti aeg läheb. Alles oli oktoober, kus siis alustasin seda. Nüüd on jaanuar ja pole veel pooltki valmis - kaugel sellest. Seega, kes on valmis viina ja suitsu eest appi tulema - andke teada:D
(JA MUIDUGI KÕIK, KELLEL ON NEUTRAALSETES TOONIDES KANGAST - ABI KULUB ALATI ÄRA JA VÕTAN KÕIK AVASÜLI VASTU!)
Võiks veel rääkida lühidalt kogemustest seoses kangaotsimisega. Nimelt Abakhan, peaks olema ju tore pood, lai valik, kaaluangad odavad jne. Aga teenindus....Sorry aga ma pole kunagi vihanud keskealisi kibestunud naisi rohkem, kui seal poes.
Mina: "Vabandage, kas teil musta trikotaaži on?". Müüja selle peale vihasel toonil "Muidugi on! mine vaata sealt nurgast!". Selle peale ei osanud ma midagi kosta ja hakkasin siis uurima ja vaatama ja tassisin siis paar rulli müüja juurde, et ta lõikaks mulle parajad tükid. "See on ju lycra!:S Trikotaaž on seal kõrval!" ütles müüja kurja häälega. Mina seepeale siis nukralt tagasi, sest materjaliõpetus jäi koolis järelikult vajaka ning tegelikult oli mul savi mis materjaliga tegu on, aga see meeldis mulle. Hakkasin siis seal uuesti uurima, et mis kangaid seal veel on. Selle peale tuli müüja sinna kõrvale ja hakkas mulle ette laduma neid kangarulle hullult tähtsa näoga ja lõi ette ka kogemata rulli lycrat, mille peale ma pidin ütlema seda ja ise irvitasin. Lõpuks sain siis kangad valitud ja hakkasin neid tassima sinna lõike laua poole, et abivalmis veidi olla ja müüja kiskus need käest ära ja samal ajal "las ma ise, see minu töö". Kogu selle aja jooksul ei näinud ma kordagi naeratust....isegi mitte kõige väiksemat posiiivsemat suhtumist. Mille peale ei julenud ma muidugi öelda, et oleks vaja veel liimiriiet. Seda küsides nähvas uuesti, et otseloomulikult neil on seda ja, et millist ma sooviks. Hakkasin samuti uurima ja nõu küsima ja "kuidas mina saan aidata, ma ju ei tea mis tarbeks te neid asju õmblete ja mille jaoks teil on vaja seda liimiriiet..." nagu wtf? Mind ajas kogu asja puhul närvi selline vigisev hääl ja vingumine, nagu ma oleks alaealine ning prooviks suitsu ja viina osta/varastada. Teisalt Kangadžungel on hea teenindusega, valik veel suurem, aga hinnad....issand jumal nagu - 1 meeter tavalist musta velvetit 32 eurot, vaja oli 4 meetrit:) - ost jäi tegemata. Aga igatahes kui kellelgi on mingit materjali kodus, siis või osta ka, eeldatavasti saan ehk odavamalt kui poest. Suured tänud Elisele ja ta emale, kelle käest sain mitu meetrit musta šifooni (mille õmblemine on maailma kõige tüütum ja hullem tegevus - tegin väikse musta lendleva bolero - 3 PÄEVA!!!!)

Aga nüüd tõmban siin vaikselt otsad kokku. Teen end korda ja lähen Britta juurde veinitama (loe õpetajaid järgi tegema)

Kõike kõige ilusamat kõigile ja super aastat Teile!

(mina olen juba 3 jõulukilost lahti saanud)

Kommentaare ei ole: